Sıkça Sorulan Sorular
ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPABİLİRİM?
Hatıralık Eşya Satış Yeri ile 0312 231 49 34 numaralı telefon veya
satis@anitkabir.com.tr mail adreslerinden İletişime geçerek, yeni şifrenizi sistemde kayıtlı mevcut mail adresinize isteyebilirsiniz.
ADRES VE MAİL DEĞİŞİKLİĞİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
Sisteme kaydetmiş olduğunuz mail adresinizden giriş yaparak, adres ve mail değişikliklerinizi yapabilirsiniz.
TELEFON İLE ULAŞAMIYORUM NE YAPABİLİRİM?
Hatıralık Eşya Satış Yerine telefonla ulaşamıyorsanız,
satis@anitkabir.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.
ÜRÜNÜM HASARLI GELDİ NE YAPABİLİRİM?
Hasarlı ürünün durumunu açıklayıcı bir not ve görseli ile beraber,
satis@anitkabir.com.tr mail atarak bilgi veriniz, daha sonra faturası ile birlikte, size ürünleri gönderdiğimiz kargo şirketi ile geri gönderim sağlayabilirsiniz.
ÜRÜNÜ İADE ETMEK İSTİYORUM?
Ürün iade sebebinizi, kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartı numaranızın ilk dört ve son dört hanesini, havale ile ödeme yaptıysanız geri ödeme yapılmasını istediğiniz banka hesap adı ve numarasını
satis@anitkabir.com.tr mail adresimize bildiriniz. Daha sonra faturası ile birlikte, size ürünleri gönderdiğimiz kargo şirketi ile ürünleri geri yollayabilirsiniz.
KREDİ KARTIMDAN ÇEKİM YAPILDI ANCAK SİSTEMDE SİPARİŞİM GÖRÜNMÜYOR NE YAPABİLİRİM?
İlk olarak kendi bankanızdan, kredi kartı ödemelerinizi kontrol ederek hesabınızdan çekildiğinden emin olunuz.
İkinci işlem olarak çekim yapılan kartınınız ilk dört ve son dört hanesini ödediğiniz tutarı belirterek,
satis@anitkabir.com.tr adresimize mail atarak bilgilendiriniz.